Rotfl.pl
4
W 2017 roku, na Google została nałożona kara w wysokości aż 2,4 miliarda euro przez Komisję Europejską. Uznała ona bowiem, że Google w swoich wynikach wyszukiwania faworyzuje własną porównywarkę ceną jaką była "Zakupy Google". W odpowiedzi na nałożoną karę i zarzuty, koncern postanowił więc zwiększyć możliwość emisji reklam, które są produkowane przez inne porównywarki CSS.
Sam skrót CSS pochodzi od angielskich słów Comparison Shopping Service i jest to usługa, która umożliwia użytkownikom porównanie produktów wraz z cenami w sklepach internetowych, a dodatkowo możliwe jest podpięcie ich do reklam produktowych w kampaniach Google Ads- są one nazywane kampaniami produktowymi PLA. CSS to są wszelkiego rodzaju agregatory, które nie skupiają się na sprzedaży bezpośredniej produktu, a jedynie gromadzą oferty od innych podmiotów i po prostu umieszczają je w swojej witrynie.
Na polskim rynku w ramach Google Comparison Shoppin Service działa wiele porównywarek jak np. Rotfl.pl czy Domodi. "Zakupy Google" dalej są domyślną opcją porównywarkową, dla reklam z kampanii Google Ads. Jednak dodana została możliwość emitowania przygotowanych reklam produktowych, za pośrednictwem innych porówntywarek. Co więcej, bez względu na wybór porównywarki, reklama nie będzie różniła się wyglądem. Jedyne co uległo widocznej zmianie, to sam podpis pod produktem.
Do 2017 roku, można było zobaczyć jedynie dopisek: "Przez: Google", obecnie, gdy reklama emitowana jest przez jedną z porównywarek CSS, podawana jest pełna nazwa. Warto wspomnieć, że reklamy emitowane przez " Zakupy Google" obarczone były marżą, która była pobierana przy każdym kliknięciu. Była ona ukryta w koszcie kliknięcia i nie rzadko wynosiła około 20%. Reklamy produktowe, dzięki wykorzystaniu porównywarek CSS, są całkowicie wolne od marży narzucanej przez Google.
Dzięki porównywarkom CSS, jeden reklamodawca nie będzie konkurował sam ze sobą, a różne oferty tego samego przedstawiciela, mogą występować w ramach różnych porównywarek CSS. Co więcej, żaden CSS nie jest lepszy od innego, gdyż wszystkie działają na tych samych zasadach.

Na polskim rynku w ramach Google Comparison Shoppin Service działa wiele porównywarek jak np. Rotfl.pl czy Domodi. "Zakupy Google" dalej są domyślną opcją porównywarkową, dla reklam z kampanii Google Ads. Jednak dodana została możliwość emitowania przygotowanych reklam produktowych, za pośrednictwem innych porówntywarek. Co więcej, bez względu na wybór porównywarki, reklama nie będzie różniła się wyglądem. Jedyne co uległo widocznej zmianie, to sam podpis pod produktem.

Dzięki porównywarkom CSS, jeden reklamodawca nie będzie konkurował sam ze sobą, a różne oferty tego samego przedstawiciela, mogą występować w ramach różnych porównywarek CSS. Co więcej, żaden CSS nie jest lepszy od innego, gdyż wszystkie działają na tych samych zasadach.

Stanąć na czele stawki i wygrać w wyścigu popularności wśród
potencjalnych klientów. Jedną z propozycji jest zespolenie własnych
zasobów biznesowych z Google merchant center. Program służący promocji
przedsiębiorczości działa z rozmachem.
Odrobina ważnej statystyki...

W celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym, musimy mieć
pewność, że klienci znajdą to, czego szukają. Musimy stworzyć stronę
internetową, która będzie przyjazna dla użytkownika i będzie zawierała
wiele produktów. Niektóre z najpopularniejszych sposobów generowania...

Link sponsorowany jest to jedna z metod reklamowania swojej strony
internetowej w wyszukiwarkach internetowych. Najpopularniejszym jest
AdWords od Google. Powodują one znaczną widoczność podczas wyszukiwania
danej frazy w google. Przykuwają oko osoby poszukującej i wyświetlają
się...