rotfl.pl

Rolling On The Floor Laughing
It is currently 22-01-19 11:53:14

All times are UTC + 1 hour




Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Nowy topik z rozbieranka?
tak 61%  61%  [ 11 ]
nie 11%  11%  [ 2 ]
nie wiem 0%  0%  [ 0 ]
juz wybralam/lem ktoregostam pazdziernika 0%  0%  [ 0 ]
a moze mistera ? 11%  11%  [ 2 ]
chodzmy na piwo ... 17%  17%  [ 3 ]
Total votes : 18
Author Message
 Post subject: Wybory ROTFL.PL
PostPosted: 07-11-07 02:50:16 
Offline
psor
User avatar

Joined: 10-09-04 14:38:41
Posts: 17311
Location: near by tramway station
Czy wybory miss rotfla sa potrzebne?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 03:30:52 
Offline
lycealysta
User avatar

Joined: 30-06-05 10:51:07
Posts: 1027
Location: z raju
eee, cóż za trudny wybór .... wybieram mistera
typuję Leona
:D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 07:37:54 
Offline
psor
User avatar

Joined: 28-01-05 20:39:12
Posts: 5901
Location: z wczoraj
lepiej chodzmy sie napic....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 08:21:56 
Offline
psor
User avatar

Joined: 17-02-05 20:38:53
Posts: 12662
Location: Poznań
wow...dla mnie też wybór nie jest trudny...
typuję Amazonkę :))


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 10:08:20 
Offline
psor
User avatar

Joined: 11-06-06 13:49:26
Posts: 6162
Location: z DNA
a LV? Księżniczka? Siaka? Olusia? Ala? Hmm...

jestem na "TAK" :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 10:58:18 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
a kampania wyborcza gdzie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 16:41:12 
Offline
stfudent
User avatar

Joined: 19-09-05 17:13:41
Posts: 1918
Location: mam taka zajebista fryzure?
ja jestem za ;]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 16:48:27 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
za czym?
co by kampania była bezwzględna?
oki, dziewczyny rotfla, wszystko na stół
bezwzględnie nic nie ukrywajcie....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 20:43:17 
Offline
stfudent
User avatar

Joined: 19-09-05 17:13:41
Posts: 1918
Location: mam taka zajebista fryzure?
rzadko sie zdarza, ale zgadzam sie z jamim!

wszystko na stol!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 23:38:45 
Offline
psor
User avatar

Joined: 05-12-04 14:10:18
Posts: 14749
Location: Szczecin City
okład z młodych piersi - panaceum na wszelkie bolączki


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 23:53:14 
Offline
lycealysta
User avatar

Joined: 30-06-05 10:51:07
Posts: 1027
Location: z raju
a coś Cię boli , MJ ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 07-11-07 23:55:53 
Offline
psor
User avatar

Joined: 05-12-04 14:10:18
Posts: 14749
Location: Szczecin City
mnie nic, stosuje profilaktycznie na bierząco, polecam rocznik 86 ;)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08-11-07 02:10:15 
Offline
psor
User avatar

Joined: 11-06-06 13:49:26
Posts: 6162
Location: z DNA
Ty szczylu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08-11-07 12:41:45 
Offline
stfudent
User avatar

Joined: 19-09-05 17:13:41
Posts: 1918
Location: mam taka zajebista fryzure?
kalkulujac idealny rocznik na rok 2007 wychodzi przedzial obustronnie domkniety <1981>*

czy ktos ma inna teze?


* mozna nagiac dla naszych wyborow!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08-11-07 19:47:01 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
niech się kandydatki w końcu wypowiędza...
bo jak inaczej mam głosować?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 08-11-07 23:54:23 
Offline
stfudent
User avatar

Joined: 19-09-05 17:13:41
Posts: 1918
Location: mam taka zajebista fryzure?
ja nie wierze, ze znowu sie z jamim zgadzam

a powyzej bylo 1981, 1986 - nie wiem czemu mi wyjebauo


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 01:44:38 
Offline
lycealysta
User avatar

Joined: 30-06-05 10:51:07
Posts: 1027
Location: z raju
proponuję aby panowie zaprezentowali swoje walory





( o ile w ogóle takowe posiadają) :P


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 13:34:48 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
w banknotach mogą być?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 13:55:03 
Offline
psor
User avatar

Joined: 11-06-06 13:49:26
Posts: 6162
Location: z DNA
Owijasz wacka w banknoty?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 14:13:14 
Offline
psor
User avatar

Joined: 25-05-04 15:27:41
Posts: 16027
Location: te nerwy?
jami ciśnie na bogatego wujka Wieśka z Łomży :]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 15:43:48 
Offline
psor
User avatar

Joined: 17-02-05 20:38:53
Posts: 12662
Location: Poznań
a to zwykły chłopak z lubuskiego:)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 17:13:57 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
każdy mówi co mu ślina na język przyniesie...
ale to chyba dobrze
bo inaczej cicho by było


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 18:58:10 
Offline
stfudent
User avatar

Joined: 19-09-05 17:13:41
Posts: 1918
Location: mam taka zajebista fryzure?
to Wy tak nie lubicie w banknoty czasem go wsadzic?!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 09-11-07 23:30:23 
Offline
psor
User avatar

Joined: 11-06-06 13:49:26
Posts: 6162
Location: z DNA
Leon, Ty się odpitol od lubuskiego.

(zaznaczam, że nie bronię jamiresa, tfuu!
jedynie moje województwo)

i chuj!
byle nie w banknocie

d'oh!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 10-11-07 00:07:38 
Offline
psor
User avatar

Joined: 17-02-05 20:38:53
Posts: 12662
Location: Poznań
wyjebane mam na twoje lubuskie bicz....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29-12-07 17:01:49 
Offline
psor
User avatar

Joined: 27-10-02 21:08:23
Posts: 7212
Location: masz mój dysk?
wygrałem piwo?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 29-12-07 18:18:43 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
zdecydowanie
5 zł się należy


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11-01-08 10:11:50 
Offline
psor
User avatar

Joined: 01-08-03 19:47:07
Posts: 13079
Location: Heaven of Hell, Hell of Heaven
jakieś wybory się szykują (oprócz tych jesiennych w USA)?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 11-01-08 17:49:56 
Offline
psor
User avatar

Joined: 22-03-04 15:41:43
Posts: 23347
oprócz Amazonki jesteś druga
no to już jest w kim wybierać
będęsię zastanawiał póki co


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: 15-01-08 02:59:19 
Offline
psor
User avatar

Joined: 10-09-04 14:38:41
Posts: 17311
Location: near by tramway station
sie "będęsiaj", ale kandydatek nadal jak na lekarstwo ...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group